.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Targi sektora spożywczego Antad&Alimentaria 2019

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Augustyniak | 2019-03-12 22:35:37
antad&alimentaria, targi, sektor spożywczy, mexico, guadalajara, kowr, krajowy ośrodek wsparcia rolnictwa, zbh meksyk, poland tastes good

W dniach 5-7 marca 2019 r. w Guadalajara Expo odbyła się kolejna edycja jednej z największych imprez branży spożywczej w Ameryce Łacińskiej - targów Antad&Alimentaria 2019.

 

Podobnie jak w ubiegłym roku, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa udostępnił polskim firmom polskie stoisko narodowe pod hasłem Poland tastes good.

 

 

Tegoroczna delegacja polskich producentów z sektora spożywczego składała się z 7 firm: Bakalland S.A., Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, Polska Fabryka Wódek Old Distillery Sp. z o. o., Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" w Grajewie, Zatoka-Tech Sp. z o.o., Bogutti Sp. z o.o. oraz Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów S.A..

 

 

Polski stand znajdował się w pawilonie międzynarodowym, w którym wystawiały się również przedstawicielstwa m.in. Włoch, Argentyny, Japonii, Hiszpanii oraz Unii Europejskiej, na której stoisku spróbować można było również polskich produktów. Targom towarzyszył program konferencji oraz pokazów kucharskich.

 

 

ZBH Meksyk wsparło Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w agendzie biznesowej dla uczestników delegacji na miejscu w Mexico City w dniach 1 i 4 marca oraz podczas trwania targów w Guadalajarze. W poniedziałek 4 marca w biurze ZBH Meksyk odbyły się spotkania z przedsiębiorcami polskimi, mające na celu przybliżenie im lokalnej kultury biznesu, przybliżenie im m.in. stawek celnych, ustaleń nowego porozumienia handlowego pomiędzye UE i Meksykiem oraz wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z ekspansją do Meksyku.

 

 

Niewątpliwsie największy sukces na targach osiągnęła Polska Fabryka Wódek OLD DISTILLERY Sp. z o. o., która podpisała umowę na wyłączność marki Krackoff w Meksyku. Pozostali uczestnicy nawiązali kontakty handlowe oraz dokonali rozpoznania rynku i jego specyfiki. Miejmy nadzieję, że to dopiero początek dobrych wiadomości dla polskich firm na rynku meksykańskim.